loading...

خانه مشاور

خانه مشاور

بازدید : 391
سه شنبه 19 آبان 1399 زمان : 14:38

اینها«مثل طبری»باوکلای پرونده «تبانی» می‌کردند.

درادامه خواهیدخواند:بازداشت شهردارساری+مسئول مالی شهرداری+۴نفراعضای شورای شهرساری.

۲۵ نفرکارچاق کن‌های اعضای«شورای حل اختلاف»بازداشت شدند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گفت: هفته گذشته ۲۵ نفر از افرادی که دچار لغزش شده بودند، شناسایی و بازداشت شدند و در حال رسیدگی به پرونده آن‌ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی به بحث مبارزه با فساد اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌های جدی قوه قضائیه مبارزه با فساد است که در این دوره تشدید شده است و ریاست قوه قضائیه نیز این موضوع را به جد دنبال می‌کند.

صادقی: شوراهای حل اختلاف با کمترین امکانات بیشترین خدمات را داشته‌اند

وی گفت: مبارزه با فساد به معنای این نیست که حجم فساد در قوه قضائیه زیاد است بلکه به‌‌ان‌معناست که اندک فساد هم نباید وجود داشته باشد و از قوه قضائیه انتظار نمی‌رود که حتی یک لکه سیاه داشته باشد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف افزود: مبارزه با فساد را در شورا‌هایی حل اختلاف نیز دنبال می‌کنیم و برنامه جدی برای آن داریم و توفیق خوبی به دست آورده ایم.

وی به کارمندان متخلف بازداشت شده در شورا‌های حل اختلاف اشاره کرد و گفت: هفته گذشته ۲۵ نفر از افرادی که دچار لغزش شده بودند با حکم مرجع قضایی بازداشت شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی افزود: در هفته اخیر برخی از وکلا نیز در این خصوص شناسایی شدند که فساد را در بین همکاران ترویج می‌کردند وبا حکم مرجع قضایی بازداشت شدند؛ مبارزه با فساد یک حرکت جدی است و ادامه خواهد یافت.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: ما تعداد زیادی از افرادی که دچار لغزش شده ‌اند را بازداشت کردیم و ۲۵ نفر احضار و در حال بازجویی هستند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت:این هفته نیز برخورد شدیدی اتفاق افتاد که وکلایی که دچار فساد شده بودند و از اعضای شورا استفاده کرده بودند برای آنها پرونده تشکیل شد و در حال حاضر بازداشت هستند و این حرکت جدی است.
وی تاکید کرد: در راستای این موارد با اندک مفاسدی که ممکن است ایجاد شود برخورد می‌شود و برنامه‌‌های خوبی در این رابطه وجود دارد.
صادقی گفت: اتقان آرای صادره در شورای حل اختلاف درصد بالایی دارد و بیش از ۳۰ درصد در مجموع پرونده‌ها مصالحه داریم و حکم صادر می‌شود. در ۶.۳ درصد پرونده‌ها اعتراض می‌شود و حکم ۸.۷ درصد پرونده‌ها که به دادگستری وارد شده، پذیرفته می‌شود.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: ۹۹.۵ درصد پرونده‌های شورای حل اختلاف یا مصالحه رسیده و یا رای قزفی صادر شده که رای نقض نمی‌شود.
وز با بیان اینکه در دوره جدید حجم زیادی از پرونده ‌ها به شورای حل اختلاف ارجاع شده است، گفت: در نیمه نخست سال ۹۹، ۵۵۰ هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف ارجاع شده که با مصالحه حل شده‌اند.

سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین‌هادی صادقی صبح امروزیکشنبه(۱۸ آبان ۱۳۹۹) در نشست خبری که به مناسبت سالروز بنیانگذاری شورای حل اختلاف ./ایسنا+عصرایران.

اکبر طبری

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:کاراین افرادمتخلف کارکنان شورای حل اختلاف شبیه «اکبرطبری»بوده،باوکلای پرونده درارتباط بودند،بعدازاعمال نظر،وصدورحکم»حق حساب»خودرامی‌گرفتند.

کشف پرونده فساد اکبر طبری چطور اتفاق افتاد؟

غلامحسین اسماعیلی (سخنگوی قوه قضائیه) صبحچهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ در مصاحبه با رادیو جوان

غلامحسین اسماعیلی

پیدا شدن پرونده فساد اکبر طبری چطور اتفاق افتاد؟.

گفت: از قبل زمزمه‌هایی مبنی بر برخی از ارتباطات ناسالم این فرد و بعضی از همدستان او در درون قوه قضاییه به گوش می‌رسید. از آنجایی که قوه قضاییه و به ویژه در دوره مدیریت جدید اهتمام جدی برای مبارزه با فساد در همه انواع و اقسام آن، چه در درون قوه و چه در بیرون از قوه را مأموریت اصلی خودش می‌دانست، به بخش‌های ذیربط ماموریت داده شد که در مورد این شایعات بررسی‌های دقیق و کارشناسانه‌ای را انجام بدهند.

اسماعیلی درادامه گفت: تیم‌های مختلفی وارد بررسی این موضوع شدند که در بررسی‌ها مشخص شد که اتفاقات و سوء جریاناتی رخ داده و منتهی به وضعی شد که الان پرونده به دادگاه ارسال شده و دادگاه مشغول رسیدگی است.

دستگیری شهردار ساری(عباس رجبی) + مسئول مالی شهرداری توسط نیروهای امنیتی

 شهردار ساری دستگیر شد

درپی تشکیل پرونده تخلف بیش از چهار هزار میلیارد تومانی شهرداری ساری در دادستانی مرکز استان تاکنون بیش از ۱۳ کارمند و مدیر سابق و چهار تن از اعضای شورای شهر بازداشت شدند و پیگیری درباره اینکه آیا شهردار ساری درارتباط با پرونده تخلف مالی دستگیر شده یا خیر ادامه دارد.

دستگیری شهردار ساری + مسئول مالی شهرداری توسط نیروهای امنیتی

حجت الاسلام محمدصادق اکبری (رئیس کل دادگستری مازندران) در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران عنوان کرده بود که احتمالاً این پرونده اختلاس شهرداری در دادگاه مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود./۱۷ آبان ۱۳۹۹،خبرگزاری مهر.

یش از ۱۰ نفر از مدیران سابق شهرداری و ۴ عضو شورای شهر ساری دستگیرشده‌اند؛ در آینده نزدیک ممکن است تعداد دستگیرشدگان افزایش یابد.

افزایش شمار متهمان پرونده شهرداری/یک مدیر متخلف دستگیر شد

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری بعدازظهر امروز(۳۱ مرداد ۱۳۹۹) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه پرونده شورای شهر و شهرداری ساری تا کنون بیش از ۱۰ نفر از مدیران سابق شهرداری و ۴ نفر از اعضای شورای فعلی شهر ساری با عنوان اخذ رشوه، اختلاس، تضییع حقوق عمومی‌و سایر جرایم مالی دستگیر و بازداشت شده‌اند.

وی تصریح کرد: برخی دیگر از متهمان نیز با پذیرش قرار وثیقه از زندان آزاد شدند؛ هرچند تحقیقات در زمینه این پرونده ادامه دارد و ممکن است در آینده نزدیک به تعداد دستگیرشدگان اضافه شود.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: در سلمان شهر که حوزه عباس آباد است نیز تاکنون ۴ نفر از مجموعه شهرداری و شورا به‌دلیل اخذ رشوه و تضییع حقوق عمومی‌بازجویی و تفهیم اتهام شده‌اند؛ برای متهمان قرار صادر شده که منتهی به بازداشت متخلفان شد.

اکبری گفت: همچنین ظهر امروز یکی از کارکنان قسمت مالی شهرداری سلمان شهر دستگیر و بازداشت شد./۳۱ مرداد ۱۳۹۹ایمنا+تسنیم

خوشحالی های کوچک ِ دنیای ِ کوچکم!
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی